Tuesday, November 8, 2011

Buaya darat, you go die. Sialan

Hai pipol. Aku mok ngerepak ritok. So aku guna bahasa Sarawak okay. Marek aku happy nak mati jalan dengan besties. BESTTT ! Lelah sakit belakang, semput and macam macam gik lah. Sikpa oh girl just wanna have fun.

Aku bukan mok cerita sal marek. Aku tengah sakit hati tok. Aku rasa macam di bulak kedak aku tok patong eh. Nang seriously mok nangis rasa tapi luckily aku jenis act like a ladies, and think like a man. So aku sikkan paloi paloi nangis sebab laki. USELESS you know? Nya padah nya single balit. Nya tunggah aku sayang. Nya macam bagik harapan nok nya still mok aku and sayang aku. Sekali aku jumpa Facebook nya malam tek(nya remove aku), nya berdear dear dengan gerek nya. Tauk apa aku rasa? Rasa macam makan oren kurang manis. Dah lah aku migren sepanjang hari tok sebab effect makan coklet marek. Padan muka I. Tadik kat sekolah muka aku nang sober jak. Mata tetutup tutup sebab palak rasa macam mok explode. Next, ku pulang dari sekolah tek received message dekat number lamak and message ya dari nya, madah nya rindu and mok message aku. I beg you sayang. Go away. Moody ku ritok. Dah juak kenak anok gambong gik. Mok gila sa doh. Dekat number baru da received message dari kawan Facebook. Maybe lusak kmk reload k kawan.

Sampe sitok jak lah post haritok. My brain will explode soon. Kurang sihat. I should tido early to avoid my migraine getting worse. Asalamualaikum. Good evening.


Published with Blogger-droid v2.0.1

No comments:

Post a Comment