Saturday, July 2, 2011

no life I guess


Asalamualaikum. hari ni Sabtu, bosan nak gila. sumpah aku bosan tapi belum jadi gila lah. okay, aku bangun pukol 11 pagi, bagusnya anak dara bangun akhir macam tu. lepas bangun aku terus tengok tv(channel 393) dan masak mi Maggi. mama aku tak kesah aku bangun akhir aku dah cakap dekat dia aku malas. HAHA teroknya aku nih. memang aku takda rasa semangat nak hidup. bosan lah, aku tahu makan, pergi sekolah dan online. every day I do the same thing. oh I can't wait to leave Miri. yeah. I want to leave Miri, for a while. why? because I want to forget him. who? yes. my past. my ex. I want to forget REZA SAINI DRAHANI. and hell yeah, I start to forget him. thank you Allah. semuanya ada hikmah kan? dan Mr.MF aku... hmm. dia turn back dengan ex dia. aku sedih lah, tapi tak lah frust sangat. as I say, he's playboy. and after this, I won't trust boys. apa yang aku merepek ni? gila betul malam malam macam ni ==' aku tak tahu nak cakap apa sebenarnya. sorry sebab buang masa korang baca entri ni. aku takda life, tu lah pasal macam ni. kbye

No comments:

Post a Comment