Sunday, June 12, 2011

tomorrow gonna DIE o.O


asalammualaikum readers bagi yang muslim dan selamat malam readers non-muslim. esok sekolah lah, homework masih bertimbun timbun dekat dalam bilik aku yang messy tu. and guess what? aku masih boleh duduk goyang kaki dengar lagu dalam bilik kakak aku. haha ==' tengok title dekat atas, mungkin korang dah mulai memahami maksudnya. apa maksudnya? well, esok aku akan mati di baham oleh cikgu cikgi kesayangan aku sebab tak siapkan kerja rumah. tapi tak apa, kelas aku gempak sangat, kitorang memang sekepala lah. sorang tak buat mesti semua tak buat. korang fikir budak sains rajin? harap maaf, kalau kelas sains lain mungkin rajin, tapi kelas aku tak. haha. best gilaa. rindu sangat nak begaduh, begossip dan berkongsi makanan dengan classmates. sambung balik cerita, esok awal pagi kelas BI, essay BI aku lansung tak buat. mungkin cikgu akan bagi dimerit, kalau tak pun dia suruh bediri dekat luar kelas ==' lepas BI, Sejarah pulak, tapi takpa, Sejarah dah siap. hoorayyyyy! selamattt. lepas tu Chemistry, note sikit, perhaps tonite I'm gonna done Chemist notes. lepas tu, REHATTTTT. lepas rehat Physics, oh mannnnnnnn. aku tak buat lansunggggg. dan last sekali kelas MathMod, dah siap dahh. aku suka sangat dekat MathMod, so MathMod yang siap dulu before cuti sekolah lagi. hahahaha. opss, dah lewat dah. aku nak mandi, nak atur buku dan buat homeworks sikit. HIHI kalau dapat buat lah. okayy. thankyou kalau singgah readers. selamat malam, Sabtu depan aku update lagi okayyy. sayang anda anda sekaliannnnn ^^

No comments:

Post a Comment