Saturday, June 11, 2011

our promises. my love story.. to be continue

asalammualaikum and hello semua. aku tengah dengar kakak dengan mama cerita sal boyfie kakak aku. hahaha. tak sabar tunggu kakak aku kahwin. bila ekk? hahaha. tapi aku sedih sangatt bila mama aku tanya, 'ktk maseh dengan Reza?'. aku terus tunduk dan jawab, 'ahh? sikda gikk' so she ask, 'pahal jumpa haritu? cakap turn back.' ouch Mom. please don't ask. I feel like crying. aku nakk cerita tentang janji aku dengan Reza semalam. aku lepaskan Reza sebab kami nak fokus dengan study, walaupun pada mulanya aku taknak. aku cakap dekat dia yang aku dah sedia nak lepaskan dia. message last kami. saya takkan delete message ni awak.

janji kita ;(((
Him : sayang, hbby plh daktok bukan nya untuk suka suka jak. hbby plh camtok demi masa depan by, masa depan kita. kita tangguhkan jak hubungan kita buat sementara waktu, kalau hbby dah berjaya kelak, by janji by akan carik sayang balit. hbby sikkan tinggalkan sayang. hbby akan datang balit lam hidup nya kelak. sumpah by sayang nya.

Me : aok baby lepaskan nya. baby tunggu nya. baby pegang janji nya, baby sikkan layan laki lain. nya pegilah fokus dengan study nya. baby doakan nya berjayadengan doakan nya datang balit dalam hidup baby. baby tunggu nya. baby sayang nya. jaga dirik.

Him : nya pun sama k. janngan sedih sedih k? bukan nya by pergi terus, by akan cariknya kelak. tunggu jak k? by janji, kinek kita fokus kat study k. jangan pike nok lain okay? hbby harap nya berjaya.mwahhh. smile k? be a good girl k sayang?

Me : aok hbby. baby tunggu nya k? baby jadi goodgirl juak. nya belajar rajin rajin k? baby akan jaga dirik baby time hbby sikda.

Him : buktikian dekat by nok nya boleh hidup sikda by k? i love you sayang. wait hbby k?

Me : aok. i love you too much sayang. baby wait nya.

aku tak tau kalau dia akan tunaikan janji dia. kalau ada jodoh, mesti takkan kemana. saya mulai merindui awak sayang. masih ada satu tahun lagi kan saya perlu tunggu awak? saya teringat lagi betapa besabarnya saya tunggu awak time awak pergi PLKN dekat Selangor dulu. pulang awak dari Selangor, kita terus jalan tengok wayang walau pun masa tu awak botak. tapi tetap hengsem di mata saya. kalau awak dah tak sayang saya lagi, boleh tak awak cakap terus terang? please Reza jangan buat masa 3 tahun kita bersama sia sia. Ya Allah, aku mohon padamu. kuatkan lah hatiku menempuhi dugaanmu ;( jangan lah korang meluat baca entry aku yang jiwang hari ini. aku betul betul tak tau nak cerita denagn siapa lagi. aku rindu teramat rindu tersangat rindu.

No comments:

Post a Comment