Sunday, June 19, 2011

today is Father's day


asalammualaikum semuanya. well, hari ni Father's day. HAPPY FATHER'S DAY to my ayah, Ismail Kasim. I love you ayah! hihi. kitorang tak sambut, aku hanya bagi card. walaupun murah,asalkan ikhlas. aku sayang ayah aku sangat sangat, tipu lah kalau ada anak yang cakap tak sayang dekat parent diorang, kan? ayah aku segalanya untuk aku. lelaki yang aku sayang sangat lebih dari segalanya. . I promise you, I'm gonna do the best for my SPM! don't worry, I don't interested with boy. I follow your advice, not too much is it ayah? I love you too much Ayah!
ohhh. esok nak sekolah dah. cepat nya masa berlalu, aku leka sangat dengan lappy sampai homeworks tak siap. gila betull. okay go to go now guys. again, HAPPY FATHER'S DAY. thankyou sebab sudi singgah yer abang abang dan kakak kakak.

No comments:

Post a Comment