Saturday, June 18, 2011

move on BABYYY



asalammualaikum readers. macam mana hidup korang? hidup aku kembali normal. ohhhh lega sangat rasa bila aku dah tak stuck sangat dekat dia *lelaki masa lalu aku* aku mula menerima lelaki lelaki lain. ceh ceh ceh banyak ke? Wallahualam *secrets* at first, aku nak mintak tolong sorang hamba Allah ni nak rosak kan hubungan seseorang. Masya-Allah. so cruel, but when I think twice, I shouldn't do that. so I've changed my mind. let them be, Allah maha adil lah Farah. dia akan dapat balasan dia sebab mempermainkan hati aku yang betul betul sayang dia. okayy, continue, hamba Allah ni terus lah mula meng-inbox dengan aku. dari rancangan jahat change to flirt, sampai dia ajak calling. Aww aww nahhh saya happy lahh. taklah kemurungan sangat. just now, he give me his num. he make my picture as his handphone wallpaper and screen saver. awwwww I know he's playboy, but atleast I know him. HAHA blahhhhhhh stop talking bout him. remember, not too much. too much will hurts me. is it? I just like him okay. not more than that. I JUST LIKE HIM. stop. malu lahhh nak cakap sal ni. aku tak tau apa perasaan dia dekat aku *nervous* hihi okaylah korang. thankyou sudi nak singgah membaca coretan aku. selamat malam awak awak awak semua.

No comments:

Post a Comment