Monday, June 20, 2011

seriously, I hate Monday


Asalammualaikum. #NowPlaying ParkBom - Don't Cry. this song is awesome, buat aku bersemangat! bukan apa, hari ni KLMJ lagi dengan bestbestfriends aku *KLMJ - Kenangan Lalu Mengusik Jiwa* konon konon nye. cewahhhh. kecik kecik dah nak bercinta, tu lah pasal ada masalah mental. dah lah homework aku semua tak siap eh bukan semua, kebanyakkan. terlalu leka dengan *secrets* tak boleh cakap dulu. esok lusa tulat kalau aku ready aku bagitau rahsia baru aku. sambong balik cerita. hari ni first time aku kena denda setelah 2 tahun menjadi budak skema dekat sekolah. taklah malu sangat sebab aku takda mood nak belajar Fizik tadi. sumpah aku takda mood. nasib baik cikgu Fizik yang cantik tu just suruh siapkan homework dekat corridor. Monday Monday Monday bosannnn sangat sangat. hari yang aku paling tak suka dalam seminggu, sebabnya Isnin hari petama nak bangun awal, nak roll-call Form 5, nak itu dan ini dan macam macam lagi lahh. konklusinya, saya memang kurang suka hari Isnin. well, look at the bright side. at least Mondays only happen once a week!

No comments:

Post a Comment