Saturday, December 4, 2010

goodbye Mr.Facebook

silamat malam pipol! saya deactive Mr. Facebook. kenape? sebab si Reza Saini ni sangat marah sebab saya suka meng-update status yang melibatkan diri saya, kami dan dia. apakah? tak munasabahan lansung. tapi no hal lah. saya tak kesah pun. saya memang nak buang ketagihan terhadap Facebook. oh my dear facebook. you are my drug. HA HA thats not funny. okay. sambung cerita balik. oleh kerana anak Pak Saini tak suka sangat bangat bila saya bermukabuku, saya dengan rela hati mendeactive facebook. walaupun saya sangat sayang dengan game dekat dalam facebook. hell no.

Farah tak kesah. tahun depan kan nak SPM. kalau bukan sekarang bila? kalau bukan saya siapa? harap saya dapat tahan tak online facebook. okaylah. blogger pun okay apa? twitter pun okay jugak. kan kan? tak kesah lah. untuk kebaikkan diri saya jugak. lalalalala tak tau nak cakap apa dah. ohgoshh. nak makang ice-cream chocolate lah! baru teringat. hihi saya makang dulu pipol.

No comments:

Post a Comment