Sunday, December 5, 2010

saya cerewet?

hello all! this morning saya pergi cuci dan bersihkan semua kasut kasut saya. hihi saya happy sangat bila tengok semua kasut saya bersih. saya peminat brand Fabriano Rico dan E&E, sebab brand tu tak terlalu mahal tak terlalu murah dan tak terlalu lalu lah. design pung cantik macam saya. HA HA. sebenarnya saya sangat boring. sebab ya lah tek saya tok tek nyuci semua kasut ya.

saya sebenarnya seorang yang sangat gila dan sangat memilih dalam membeli pakaian. entah lah. tak lah cantik pun barang yang saya beli. okay okay je. asal barang tu comel, pink ataupun dapat mencuri hati saya. bukan apa, saya nak pakaian tu saya selalu pakai bah. tak lah membazir, kan kan? saya jugak suka pakai dress. tak kira lah saya dekat rumah a dekat mana ka. asal saya pakai ya hati saya pun senang. saya tak kesah lah kalau orang cakap saya minta puji ka apa ka? bukan saya beli baju ya pake duit bapak sidak. saya pake duit bapak saya bah.

lagik bapak saya sik kesah saya maok pake apa. asal saya berbaju eh. bukan bogel pung. kan? saya pung sik mahu bogel bah. bukan cantik pung. entah apahal lelaki suka tengok perempuan bogel. eh apakah melarat samapi bogel boegel tok. *kenjar ko tok. eh ko anok aku kah? eh udah udah. sambong gik. ha. 2 minggu lagik saya dengan family maok ambik kakak dekat Kuching nun. saya maok meli baju kacak kacak lah sinun kelak. mun ada duit lah. insha Allah :) kan dekat Kuching sia da brand nok sikda dekat situk tek. saya belum masak tengahari lagi. marah mama saya kelak. better saya pergi masak lok. mahu makang segala lagi.

*wages Roxy
*heel fav saya
*heel cantik saya
*kasut biru saya
*heel puteh saya
*muka saya yang CEREWET ya. hihi


No comments:

Post a Comment