Saturday, December 4, 2010

jumpak besties


halong all :) saya bangun awal pagi tadi, nak jumpa dengan kawang kawang saya, macam biasa, kalu bangun pagi jak, saya terus tengok cermin. mana lah tau gigi hilang ka, hidung hilang ka. ada lagi macam ya. bukan apa, tadi saja maok tengok mata. oppsie mata saya kembang. saya terus ambik pake polah kelopak mata dan lekat dekat mata. so that tak lah ketara sangat mata saya tok tek kembang.

pukol 11.00++ pagi, lepas mandik, masak dengan berkemas, my Mom hantar pergi rumah Buwbuwness. sampe jak dekat rumah si Buwbuw anik, saya terus masok bilit belajar. *bukan belajar, online. si Baabaaness terus tegur,

" Farah, kenak mata kau besar? pake lens kah? "

aku jawablah,

" sik lah. hihi. aku pake nok pake besarkan kelopak mata jak. "

nasib si Baabaaness sik sedar mata gue kembang. HA HA. sejam lepas aku datang, Amolness pun datang. Amol bawak cake, tapi lupa pulak apa nama cake tu, Chocolate Rainforest i guesss. bukan si anu Rainforest tu ohh. HA HA. lepas cake lesap, kami pergi DPS. hahaha apeke? sekda tempat lain gik kah? hadohhhhhh okay. sambong gik. kami beli makanan, aku beli ice-cream dengan Contoz jak. hihi jimat bah, sik mahu boros. dah lah sikda duit kan?

*Baabaaness excited makan cake
*Chocolate Rainforest

lepas ya, maybe pukol 2.30 p.m sampe dekat rumah. smabong lagi tengok cerita Lagu Kita, best gila cerita anik. Jue Aziz & Kamal Adli berlakon. OHMYGOSH romantic sangat sangat bangat. pukol 4.00++ p.m my Mom telefon, dia cakap dia nak ambik. oh tak sempat nak snap snap ><>

*hengsemnya si Kamal Adli :)

No comments:

Post a Comment