Friday, March 23, 2012

22 March: Cerita hari ini

*muka paloi laluuuuuuu*

Hello. I'm back from work. My manager sent me home, using his motorcycle. Hahaha. Ok biarkan saya berbicara dgn mengunakan bahasa skema.Pernah tak aku cakap 23 March aku last kerja? Adat di Pizza Hut Permyjaya is barang siapa yang berhenti kerja akan dikerjakan. At first, aku padah dekat sidak nok aku last day hari Jumaat so aku maok jalan after work. Aku fikir lah aku terselamat dari kegila babian sidak ya. Tapi.......... tadik nang sempat lah. Kejadian pertama berlaku dlm pukol 10 pm gia. Ajad the Allstar tunggah aku. Pasya nya simbah aku pake aek dalam sink nok bersisa makanan ya. Mok ko macam ya? Jilaka benaa. Then aku pike semua berhenti di sia. Tetapi.......... ada lah si Galvin tunggah suroh aku turun agak si manager. Semasa menuruni tanggak, aku di tahan oleh Ajad lalu dia menikam aku dgn tepong. Di ikuti si Galvin menyimbah aku dgn air sejok. Lencun gue basah doe. Baju dalam pun basah. Nang WHATTHEFFFFFFFF asdfghjkl. Lagi sekali aku fikir semuanya sudah berakhir. Sedang aku membersihkan rambut tiba tiba ada tangan yang memalitkan Sos Thai di muka ku. Kak Mas org paling handsome rupanya empuan punya tangan. Nang cilaka mata pedih then sos ya termasok dalam hidong. Aku rasa mok nangis tapi tetap juak tetak kdk urang gila. Pasya aku berlari kedalam toilet. Sik keluar selama beberapa minit. Dari luar toilet sidak tikam make sisa Chicken soup. nang perghhhh aku nekik dkt atas toilet ya so that sik kenak gilak. Mun sik bau ayam aku pulang rumah. Hahaha. Sedih rasa aku mok berenti tapi apakan daya aku sudah malas mahu bekerja. Oh okay lah. Enough for this post. Actually panjang gik aku mok type tapi yalah mata dah stim sekali. Ok lucah sedikit. Pengaruh tempat kerja. Di situ sangat 18sx. Haha! Ok again. Good to the night. Adios amigos everybadeh!

No comments:

Post a Comment