Wednesday, December 14, 2011

I wanna go there... with them


Asalamualaikum readers. Actually today my classmate buat perjumpaan last sebab lepas harini banyak kawan kawan aku keluar dari Miri. How sadddd. Aku pulak tak dapat nak join hari ni sebab ayah aku larang aku keluar atas sebab sebab tertentu. Sebab utama is tahun ni aku suka suka sangat keluar rumah sampai lewat malam. Ayah cakap aku TERlalu sosial. I was like... ayah, I'm not drunk or clubbing or do stupid thing. I'm just havin' fun with my besties, my classmates. I really do want to meet them *BIG SIGH* Even ada orang nak fetch pun still jugak tak boleh keluar sebab ayah tak kasi. So terpaksa lah nangis dalam hati sebab tak dapat nak jumpa kawan kawan. Aku tak dapat nak cakap macam mana aku sayang diorang. I love them more than word can say. They are always there when I'm happy or I'm down. Kalau aku takda mood, memang aku tak sabar nak pergi sekolah sebab kalau dekat sekolah mood aku automaticly jadi sangat baik. Maybe sebab kawan kawan and crush aku yang merangkap boyfriend aku kot. Tapi aku harap sangat dapat pergi.... Haihhhh. Confirm tak dapat lah. Ayah memang tak kasi, pluss aku taknak lah lawan cakap ayah. Aku ni macam tak besyukur pulak sebab dalam adik beradik aku lah yang paling liar and semua benda yang aku mintak, cepat atau lambat memang aku akan dapat. That's why lah aku malas nak melawan. Walau apa pun yang terjadi, family comes first. Okay I'm about to cry cannot meet them. All I can do today is to sigh sigh sigh. Nevermind, later I go to grandma's house, meet my silly cousins. InsyaAllah I'm gonna be alright. Girlfriends and guyfriends, please take care. Jangan lupa aku wehh. Jangan deactive Facebook, Skype and Twitter korang. Dah lah kita tak boleh nak jumpa hari hari macam masa zaman sekolah. Agaknya aku mesti boleh gila kalau aku emosi kan, takda orang nak buat aku gelak. Sadis betol rasa aku doh. Harap something miracle happen and aku dengan kawan kawan aku.

No comments:

Post a Comment