Sunday, April 24, 2011

nak stop online..

hai hai haii. haiss aku nak stop online untuk beberapa minggu. kenapa? sebab aku tersangat sangat busyyyy. memang best hidup busy, aku jadi kuat makan dan lebih cergas. tak lah lembik macam mee maggi kan? okay okay. sebenarnya aku nak cover balik topik taun lepas sebab 3 minggu lagi ada Percubaan SPM 2. nervous jugak nak exam ni. aku takut prestasi menurun, inilah keburukan online. online buat aku malas untuk belajarr. haisssss. kalau keputusan menurun, memang kena oleh cikgu, parent dan Reza. aku rasa jalan terbaik untuk mengelak daripada terkena ribut taufan dari ayah dan mama. lebih baik aku stop online sekejap untuk belajarr. aku kan anak yang baik. anak yang baik takkan hampakan perasaan mama dan ayah dia kan kan? cehhhh perasan betul aku nihh --' opsie. aku nak buat homework yang terbengkalai ni. pastu nak buat rivison sikitt. terima kasih membuang masa baca blog saya yang tak hebat nih.  

No comments:

Post a Comment