Sunday, April 24, 2011

Bercinta. Cinta monyet?

hello Sunday! esok dah sekolah, karangan BM saya belum siap lahh. takda idea pun nak tulis pendahuluan, lebih lebih lagi karangan tu tentang Bercinta Semasa Sewaktu Persekolahan. betol betol terkena batang hidung aku yang tak mancung ni. bukan apa, saya remaja yang bercinta semasa waktu persekolahan, but helloo. bercinta tak ada kena mengena dengan pelajaran lahhh. Saya tak suka betol kalau orang dewasa brainwash sal bercintan cintun nihh >< kalau individu tu malas, tak kira dia ada couple or takda couple pun keputusan dia tetap macam tu gak. kan? PRESTASI PELAJAR MENURUN SEBAB MALAS BUKAN SEBAB BERCINTA. perasaan manusia bukan mainan tak kira berapa usia mereka mula mencintai. ceh ceh. jiwang betol saya ni. memang ramai remaja yang cinta monyet. tapi macam mana yang betul betul bercinta?  

No comments:

Post a Comment