Tuesday, November 16, 2010

rindu rindu dan rindu lagi

*13 nov 2010

hell-o readers. jum cerita tentang dia. :) dia kerja. saya rindu. dia buat apa? saya tak tau. yang saya tau, saya rindu dia. rindu sangat sangat. setiap hari rindu.rindu rindu rindu dan rindu rindu lagi. kami bukan boleh jumpa selalu. seminggu sekali dua je boleh jumpa. sebab tu, saya akan hargai setiap masa kami jumpa.

mama dengan ayah tau tentang kami.diorang okay je, asal kami tak melampaui batas. kami salu jumpa dekat rumah saya je. malas nak hangout tempat lain. sangat sangat malas. tapi tek kesah la. asal dapat jumpa dia je.

hey. tak saba lah tunggu Jumaat ni. nak tau? nak ke? mesti nak. okay lah, saya cakap lah ni. Jumaat ni. kami dah 762 hari menghitung hari beradu kasih. chewaahh. suspen je. ingat kan apa tadi. bagi kamu kamu kamu. memang lah small mattter je. tapi bagi saya, Farah Nadirah Ismail Kassim. hari tu sangat best. sangat bermakna. saya tak tau nak buat apa hari tu. nak buat brownies or cup cake? cup cake or brownie?

okay lah. daripada membingungkan diri dan kepala kepala saya pikir nak buat apa. better saya makang. lagi super duper best boom.

No comments:

Post a Comment