Monday, November 15, 2010

kelmarin, yesterday and semalam ;)

semalam, hari Ahad kan. aku bangun punya lah awal. mata aku ni memang taknak bangun akhir akhir. hee! well, thats me :) mood aku yang sangat baik tu telah menyenangkan hati mama, ayah dan si pujangga hatiku. yerr. rutin yang selalu aku buat kalau weekend is masak untuk lunch! aku tak kesah pun nak masak sebab aku pandai masak, masakan aku sedap dan dan dan memasak tu memang kerja orang perempuan.

lepas masak tuh, aku mandi dan bersiap siap nak pergi parkson dengan beloved kazen, Ayu dan Faz ;) bestt sangat. aku cuma pakai simple simple jer. taknak lah pakai girly, kalau hangout dengan si Reza Saini tu baru best nak girly girly. ha-ha! *tak lawak pun* at first kitorang pegi kedai kasut, E&E. oh manggg! ada kasut baruuuu. me want! me want! tapi confirm tak dapat. aku nih tengah belajar untuk TIDAK bersifat boros, so, terpaksa lah berputih mata tengok kasut tuuuu. then kitorang pegi KFC. punyalah ramai orang. done with Mr. KFC, kami pegi dekat tempat favourite aku dengan Faz. dekat mane? dekat mane? of course dekat Mr. Sushi King. kitorang sempat snap snap sekejap time tengah tunggu order ^^ saya sangat happy happy dan happy :)


*me inside bus ;)



*Faz & Ayu
tangan Ayu macam lipas kudung
*me


* Me & Ayu



No comments:

Post a Comment