Thursday, October 14, 2010

folio akaun!

ohh my~
folio aku belum siap.
aeeeee
macam ne lah aku sok?
ya Allah.
sa macam maok galik kubor make aku kedirik ajak ehss
babi buta bena juak kau ya folio.
mun kau manusia,
nang lamak dah kau makan babi mantak kali.
ehs
aphal aku tok.
dari tadik tebabi babi ehh
minat juak aku dengan sang babi tok.
tadik exam inggeris nang macam babi hutan tropika lah.
jem utak aku nak molah nya
aku rasa senang, rasa jak
tapi sebenarnya aku bulak dekat dirik aku.
kenak aku rasa makin hari aku makin bodoh ho?
salah makan kalik aku tok.
apalah maok di makan aku? babi?
hahahahahahahaha
okay lah.
aku rasa macam aku maok belajar agama
esok exam agamaa
yahhhhhhhh
babiiiiii
malas aku nak exammmm
bena endak kah aku belajar tok kelak?
macam dalam mimpi jak
baruk aku ingat,
malam tadik Reza*gerek aku*
nya suroh aku tido petang.
okay lah,nya empun cadangan lah di pakey aku,
cancel jak dating dengan buku agamaaaa!
tido jak akuuu
dah juak laki aku kerja, sikdsa orang nak neman
dah jua mamak aku sikda dekat umah
tsk tsk tsk
okay lah.
kita jumpa di lain hari dan di lain masa
aku mahu tidur duluan
tidur tidur tidur dan tidur lagi

No comments:

Post a Comment