Monday, October 11, 2010

11.10.10

haritok,
again aku sik sekolah.
anang best lah,
p lusak dah start exam.
gilaaa!
aku maseh belum belajar.
so how?
parai kami lagik~
HAHAHAHA
pahal dengan aku tok ho?
terlalu pemalas bahh.
hummmm~
entahlahhh
kelak ku nak start makan vitamin minda ya gik.

*********

haritok juak,
ayah aku pulang dari Long Lama.
yipiiii!
sik sabar aku bahh
tapi lamak nya travelling ya.
aku lansung sikda anta kaba.
majuk aku bahh.
nya anok aku before nya gi hariyaa.
pagi pagi kenak sumpahh.
apu!
nasib ku bagus hariya.
mun sik~
HAHAHAHA
malas ku cita.
rindu dengan ayah aku.

*********
haritok juak,
aku sik dapat kontek ngan apek ku!
*rindu sudahh
aku sik suoh nya elod lok.
aku maok study.
tapi kau masih juak belum study.
haiz
dah lah hari kmk duak lak,
mybe sikdapat nak jumpa!
:''((((((((((
sedihnya hatiku
mengenangkan pabila hari kita nanti,
tidak dapat bersua dengan pujaan hatiku
ohhhh~
piluu rasanyaa
HAHAHAHAHAHA
bermadah berjiwang di pagi hari aku tok.
tapi sumpahh!
aku memang rindu nak mati dengan nya.
malam tadik,
kmkduak begayut dari pukol 9 sampe pukol sebelas
gia.
HAHAHA
bodoh na aku,
boleh gik tedido time betepun.
beysa lah.
mun orang demam tek.

bah bah,
pastok aku nak mandi!
hahahaha
maok gi umah Mr Baabaa maok pinjam buku BI literiture nya.
mun mamak aku maok lah
hahahahaha

No comments:

Post a Comment