Saturday, June 25, 2011

sorry


Asalamualaikum. Facebook aku entah kenapa pulak tak dapat bukak. aku nak inbox dia pun tak dapat. ceh ceh ceh. sebenarnya, aku deactived Facebook sebab aku dan dia hanya contact melalui Facebook dan aku nak larikan diri dari dia sebab aku taknak kacau hidup dia dengan reason tertentu. WHY? again *secrets* so aku deactived Facebook aku and since yesterday that stupid Facebook account of mine cannot log in till now and I was like.. what the.. padan muka aku. malam tadi dia call aku. aww. first time call aku through handphone Faz, bestfriend aku and aku rasa nak melompat lah, tapi memang dah melompat pun. happy sangat, but still. tak semestinya aku dapat benda yang aku suka dan sayang kan? so, conclusion. SORRY, I LOVE YOU. not because I want to forget my ex, I love you because of you yourself. I want you so badly dear F but I know I can't. he's nothing special, he's just another ordinary boy.

No comments:

Post a Comment