Monday, December 13, 2010

rindu macam hell


hello kawan kawan :) hari ini punya entry sangat membosankan kerana saya rasa hari ini sangat bosan. mungkin sebab takda teman untuk dikacau, selalunya saya punya rutin harian memang mengacau si Reza Saini. hobi bah, saya suka buat nya marah eh eh pasya saya pujok nya, sik susah. bagik jak gula batu. haha ya pebulak saya tok ehh. siboh awak cayak ho?

pahal saya sik msge nya? why? what is the bcuz bak kata salah sorang cikgu kesayangan saya tek. haha. sebabnya, tamat tempoh bahh. sik saya suroh nya reload. lelah saya tiap hari msge nya. sikda lain juak di story tek ho. dah makan? dah mandik? dah berak. ya jak lah tanyak setiap hari, betaun dah. ya nang fav question bahh. hahaha XD jarang msge bagus untuk mental pasangan gerek bah. cayak sik? mana mana lah sia ho. bukan apa, kalau selalu msge, selalu jumpa, mesti boleh timbul rasa boring dgn keburukan pasangan kita. orang tua pun banyak padah macam ya ehh. saya dengan Reza ya okay okay jak setakat tok. aminn. * doakan kmk duak ehh :P

selalu dalam sehari ada 2 jam macam ya kmk org begayut. bukan begayut dekat pokok. betepun jak bahh. hihi yalah rindu tadik. sekhal. saya kuat! saya makan kuda hihi bak kata iklan tb jaoh di mata, dekat di hati. hihihi saya maok layan facebook dolok. main game. lepas puas baru tido. uh la la saya maok layan mall world lah :)

No comments:

Post a Comment