Thursday, December 30, 2010

goodbye dear 2010

hello reader, entri hari ini adalah tentang azam 2011 saya. esok hari last untuk tahun 2010. banyak kenangan pahit dan manis saya untuk tahun ini. semoga lebih banyak kenangan manis yang saya kumpol tahun depan. maybe terlalu awal saya post tentang New Year kan?

azam saya untuk tahun 2011;
  • officially in a relationship with Mr. SPM
  • saya akan rajin belajar
  • hidup tanpa Facebook
  • rajin solat
  • tak bersikap kurang ajar dengan parent dan cikgu
  • kurangkan masa dengan cinta hati saya
  • saya takkan jadi budak malas
  • kurangkan masa bergembira
  • nak happy sepanjang masa
  • taknak bergadoh dengan manusia
  • sentiasa besabar menghadapi dugaan
  • lebih mementingkan pelajaran daripada melepak
  • jaga kesihatan diri
  • mengamalkan cara hidup yang sihat
  • ubah sikap negetive ke positive

oh oh. by the way, HAPPY NEW YEAR reader. thanks cuz being my follower and read my blog :) i cant update my blog tommorow cuz i've been busy for New Year Party :)

No comments:

Post a Comment