Monday, December 27, 2010

15 fact about me :)

1. nama penoh aku Farah Nadirah b. Ismail. family aku panggil aku Adek atau Nadea atau Angah. kawan kawan pulak panggil aku Farah.

2. aku lahir 30 Oktober 1994 dekat Chin Fook Maternity Home.

3. aku anak ke-dua daripada 5 adik beradek. 3 perempuan 2 lelaki. aku sayang dioranggg.

4. aku ada kawan baik yang sangat baik dan super duper sangat cantik cantik. Dyg Nur Adiba, Nur Fajrina, Amalina dan kawan baik aku yang baru, Nur Fazrina. aku ada cousin yang sangat gila and aku sayang dia sangat, Khairunisa.

5. aku suka bangun akhir terutamanya waktu cuti. tidur akhir dan bangun akhir.

6. aku selalu bergumpol dengan keluarga besar aku dekat rumah nenek tersayang kami.

7. aku anak yang degil, suka gigit kuku, suka memasak, online dan sebagainya.

8. aku sangat suka warna pink sebab bagi aku warna pink nih memang gila babeng comel. HELL-O pipol bodoh, orang yang suka warna pink tak gedik okay.

9. aku melatah. tapi melatah yang masih boleh di control. hihi

10. aku ada penayakit migrain, asma dan gastrik. so aku tak boleh makan coklat. tsk tsk kesian tengok aku tak boleh makan coklat.

11. aku suka subjek Matematik. hihi tapi taklah terer dan taklah bodoh sangat.

12. aku ada kekasih hati. hihi nama dia Reza Saini. kitorang dah kenal 3 tahun dan kapel 2 tahun 2 bulan. dia sangat macho, baik, lawak dan handsome!

13. aku suka pakai lens sebab lens boleh buat mata aku lebih besar dan menarik. aku jugak suka pakai perfume. favourite perfume aku brand murah je, Silky Girl.

14. aku suka pakai make-up, tapi tak lah tebal sangat.

15. kalu pergi jalan aku mesti bawak handbag. dalam handbag tu aku wajib ada perfume, compact powder, eyeliner, purse dgn lens solution.




No comments:

Post a Comment