Sunday, November 7, 2010

TIRED

*me now*
so damn tired today after berjalan dengan family. oh ohh. second time hang out dgn family dekat Mereka Mall and and Merdeka Mall is super duper best. lot of foods there. aku nak cuba makan dekat Chicago 7. cam best jer. tapi ayah aku cakap, lain kali je makan dekat situ. aku pun balik dengan rasa hampa. nevermind, aku kan tinggal dekat Miri, bila bila masa pun boleh pergi situ lagi.

sampai jer dekat rumah, aku terus makan dan duduk depan tv, tengok Star King. rancangan tu memang gila babeng tropika besssstttttt gilaaaa. aku punya boleh ketawa macam nak putus urat urat kentuts.

dan time aku tengah best best tgk Star King, dengan tiba tiba laki aku, Reza merajuk. kenape? sebab aku lambat reply. oh god. please jgn merajuk. oh ohh. aku punya bingung pening fikir kan dia samapi tak dapat tidur.

btw, esok aku gi sekolah. nak ambik buku teks hell. berat lah nak bawak buku buku hell tu. dah lah aku ni kurus punya keringgggs. kalau lah aku ni ada isi cikit, boleh gak aku bawak buku buku hell tu. ohh. esok mula lah lagi rutin hari aku yang sangat sangat sangat BOSAN.

oh my Pink Bra. semoga hari esok lebih baik dari kelmarin
good to the night readers!

No comments:

Post a Comment