Sunday, November 21, 2010

oh yeah party, la la la la kerja

party with friends

kelmarin saya dengan kawan kelas ada party. kami tak buat dekat beach, dekat rumah saja okay ma? tak pelik pun. kami special bahh. neh. neh. kamu ada? takda kan? shut up saja loh. HAHA kami buat party dekat rumah Tyna. best best best. muka pun tidak sunburn, badan pun tidak berbelang ma. sangat bestnya eh eh. walaupun ada yang tidak dapat pergi, mereka sangat rugi tak makan makanan yang di masak dengan penuh kebanggaan. kami mula pukol 9 pagi macam itu dan mula pulang satu persatu mulai pukol 2 ptg macam tu. sangat sedih. sudah mulai rindu dengan ke-happy-an dan kebodohan 4 sc B. alolo rindu sudahhhh

first time working

kelmarin juga hari pertama saya kerja. first sangat sangat nervous! pegi tempat kerja pukol 3pm bersama dengan Zul Tudan itu. yang itu itu. kami sampai pukol 3 setengah lebih. pergi mencari Celine. dan pergi office, dan pergi ambik pass, dan pergi makan, dan pergi briefing, dan mula berkeja. best bahh. kaki sangat sakit, tangan terkena air dan soup panas, bersiap siap barang untuk lunch hari ini. oh oh oh. letih dan best ketawa menggila. tapi semua kesakitan dan keletihan hilang begitu saja lepas ambik gaji! rm24 untuk 7 hour. okay lah tu kan? kan? tunggu van dengan Suzanna, Sweetie dan Adam. pukol 1 pagi otw pulang. dan akhirnya! saya sampai rumah dekat dengan pukol 2. woahh. mama dan ayah masih bangun. kasihan mereka tunggu saya. thankyou i love you :)

ohh readers, saya mahu berangkat sudah ini. mahu pergi itu rumah nenek kesayangan saya.

No comments:

Post a Comment