Saturday, November 6, 2010

i just want to dance


aku maok menari bahh. haritok sepatutnya aku pegi rumah buwbuw. sidak practise nari. aku sa macam maok give up jak. damn. aku maok menari bah damn. aku maok gilak gilak. ish. cuba lah paham ho. pa jak di polah ku dkt umah. tolong mak, pasya bekelaie dgn sidak kat umah. tauk sik, masalah kemurungan aku kadang kadang datang dari rumah. aku tauk aku liar sikit dari kakak aku.

tolong lah paham. aku lain. kakak aku mungkin boleh ekot semua apa di suroh tokrang. tapi aku. aku degil bahhh. aku lebih liar. tapi aku salu dgr bah apa di padah tokrang. sikda aku ekot laki k moto. sik aku degil tahap telinga uali kedak kakak aku. pahal? pahal? bukan aku mencuri pun dkt rumah orang.

tokrang tauk sik aku sayang tokrang. tapi sik semua suruhan tokrang ya aku buat dgn rela. tgk tok dah kenak marah. aku maok lari dari rumahhhhhh, aha. bodoh fikiran ya. tapi ya lah aku pike kinek.

No comments:

Post a Comment