Sunday, October 17, 2010

KEJERON

aku tok nang dah sik sabar nunggu ari selasa tok.
nang aku sik dapat maok nahan kesabaran aku ehh.
second anniversary bahh.
aku dah beli present pake nya.
aww.
aku beli wallet jak, sebab aku pun palak otak nang buntu abis lah.
maok beli baju, aku takut.
nak beli selua, aku malas maok tyk saiz pinggang nya, pasya.
maok ku beli kasut, aku lupak bebena apa saiz kaki nya.
hehh.
nang give up lah aku tek.
lalu aku terlimpas sigek kedai tok eh.
nang kacak lah wallet nya, kaler cokolet ehh.
sik ku pike panjang gik. terus ku ambik wallet ya.
pasya ku bayar.
hahh.
panjang lebar ku cita sal wallet ya*macam orang baruk kalak eh*
walaupun sik mahal nak, tapi aku ikhlas bagik bah.
kedak barang barang nok aku bagik sebelum tok :)
aku pun plan pake second anniversary tok, aku nak masak k nya jak.
sebab sikpat nak dating gne.
senang cita, macam beysa, aku soh nya agak umah.
abis cita oh yangg?
ceh ceh cehh.
aku maok masak fav. food nya jak
kedong aku pande masak.
nya suka makan ayam masak merah.
senang jak masak ya.
pasya, before nya pulang ya.
aku nak bagik present ya.
pasya nya madah, time birthday aku jak nya maok celebrate duak duak ya.
tapi tapi tapi tapi kan.
nya kerja bahh.
gne maok bejalan.
nya off hari ahad jakk.
damn.
tapi sekhal, time malam dating romentik agik.
hobi kmkduak time malam, suka ngga bintang ngan bulan :)
ohhh.
aku rindu nya lah.
sik sabar ehhh.
ya Allah ya tuhan ku. kekal kan lah hubungan aku dengan Reza. sesungguhnya, aku cinta mati dengan Reza Saini.
nya penting dalam idup aku.
i mean it.

p/s jangan tokrang asak ati baca post aku, ati aku suk + kejoron tok.
tolonglah memahami perasaan ku yang bertamankan bunga :)

No comments:

Post a Comment