Tuesday, October 19, 2010

HAPPY SECOND ANNIVERSARY! again?


aku sudah kembali seperti biasa.
si dia yang tercinta juga sudah kembali seperti biasa.
cinta kami berputik kembali.
perasaan marah, sakit hati hilang dengan serta merta.
alhamdulillah~
aku sangat sangat mencintainya sepenuh hatiku.
dia juga sama menyintaiku seadanya aku.
mula mula tadi memang lah kami gadoh gadoh
then, back to normal.
i love it when he say he love me.
oh my Reza.
you are very important in my life.
bestttttttt sangat sangat saat kita bertemu tadi.
macam taknak bagi dia pulang jer.
tapi apa boleh buat kan, dia kena balik.
kita belum kawin gi.
hahahahahaha
dia pernah cakap
farah nadirah namamu,
cantik dan comel itulah kamu,
indah sekali budi bahasamu,
membuat diriku terpaku.

and i was like 'oh my Gucci! im melting sayang'

happy sangat sangat, rasa macam nak terbang jer
saya nak tido, saya letih merajuk hari ni.
saya nak tido dan mulakan tahun kedua kami bersama esok.
selamat malam readers :)

No comments:

Post a Comment