Tuesday, August 31, 2010

MALAYSIA

this evening i'll go to Pujut Adong.
visit my relative there.
that must be so so so boring
tapi aku lom mandik bah.
sikda aek kat sitok.
shit lalu.
btw~

happy birthday malaysia :P
aku harap Malaysia akan selama lamanya aman.
hahaha :D
dapat aku kecapi hari hari tua aku dengan aman ngan gembira.
kepada negara negara nok sik puas hati dengan Malaysia
binalah rakyat nok ada sefahaman nok tinggi.
sik juak Malaysia sikda malasah,
ada tapi ya sebab ada di kalangan sidak rakyat Malaysia tok rasa rasa maok ekot negara lain.
nang gila babeng lah sidak ya sik maok menghargai negara sidak.
p aku pun terasa juak.aku kan gila ngan artis Korea. xP
HAHAHA :P faloiii
sapa suroh sidak comel + hot
HAHAHA
Selamat menyambut kemerdekaan yang ke-53 !

No comments:

Post a Comment